Assalamualaikum para bloggers sudah mencekik ke belum ? Hahahaha.
Gurau semata-mata jak tu. Kalian semua apa kabar ? Kami warga PB semua sihat alhamdulillah. Harap kamu pun begitu juga. Hari ini, hari yang sangat mencabar la sikit. Sangat penat juga ! Kami ke Komplex Sukan, Tawau sebab ada sukan antara sekolah. Masing-masing ada pasukan sekolah sendiri kan. Jadi apa salah nya. Lagi satu, mau sokong member yang kawad, Zila & Zza. Syukur la, menang juga. Ada tempat. Tahniah sahabat ! Sayang kamu, mwahh :-* hehehe..

Okay, berbalik kepada topik di atas. "Bukan niat mau tunjuk-tunjuk" ? Apa maksud tersirat nya ya ? Haaaa, begini sebenarnya. Kami datang sana bukan mau tunjuk yang kami ne budak PB yang ada camera besar-besar. Juga bukan mau tunjuk yang kami semua nampak "style" atau apa-apa la dengan menyangkutkan camera di leher. Maaf, ada silap di situ. Kami tidak ada pun niat sebegitu. Jadi, jangan la menilai kami begitu. Kami bukan jenis orang yang begitu. Semua masih lagi belajar di sekolah menengah, tingkatan 3, 4 & 5. Belum lagi sehebat otai di luar sana. Masih ada yang perlu di belajar lagi. Mana ada orang suka kalau mau tunjuk gaya sahaja dengan bawa camera ke sana sini kan, kalau dengan hasrat yang betul kira ok la. Tidak ada masalah. Lebih baik berdiam diri daripada berkata perkara yang tidak berfaedah. Jadi, saya di sini, sebagai wakil, ingin memohon maaf sekiranya ada terkasar bahasa ataupun layanan & sebagainya. Harap di maaf kan. Kami bukan mau menunjuk-nunjuk. Tapi buat apa ada camera tapi di simpan dalam bag jak ? Ambil gambar lagi bagus kan. Konklusinya, (mcm karangan BM) kami tidak ada sebarang niat pun mau show-off. Harap di pertimbangkan. Kami perlu sokongan dari anda anda semua, otai-otai kerana kami budak baru belajar dalam bidang photography ini. Harap dapat memberi tunjuk ajar. Rasanya itu saja untuk entry kali ini, kami akan sentiasa perbaiki kelemahan kami dari semasa ke semasa, insyaAllah. Oh ya, tidak lupa juga sama pelajaran kami di sekolah. Itu pun penting, hehehe. Doakan kejayaan kami di sekolah, di luar sekolah, dunia & akhirat ok ? :) Sekian, terima kasih kerana sudi meluangkan masa di blog PB. Baca lagi ya nanti. Chaw..

Assalamualaikum,
“There is only you and your camera. The limitations in your photography are in yourself, for what we see is what we are”

6 Responses so far.

  1. Junaidiey says:

    pekakkan telinga, butakan mata...

    ada kalanya... kita hanya perlu pandang ke hadapan tanpa toleh kiri kanan.

    p/s: teruskan perjuangan. minat + bakat + kesungguhan = professional jugak nanti bah! hehe.. :D

  2. PB says:

    tq bos sbb sapot kmi bos !! hehehe..
    we apreacite it :D

  3. :) believe in what you do :) agree with junaidy... jgn dengar kata-kata sumbang :) hehee~ it's passion , so dont give a damn with what they say~

    For me, yeah , the elders are those who have a lot of experience / knowledge .. but , it doesnt mean when you are younger , you didnt know anything to do , and they knew it all , we learn from them , they learn from us.. Give and take - remember yang PRO itu juga merangkak dari NOOB :).. all the best guys :) teruskan usaha k :)

  4. Junaidiey says:

    Congrats! PB is listed here http://www.junaidiey.com/blogroll-link-exchange/

    :) wanna banner exchange? hehhee

  5. PB says:

    Bro monat , hoho , tq bro monat.. we love you, :D
    smua yg d ktakan d ats tu xda yg salah !hehehe :)

    Bro Junaidy , wah , tq bos ! hoho.. banner exchange tu cam mana bro ? x prna plak buat..

  6. Mie says:

    keep moving foward !

Leave a Reply